مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:072022-08-12ورزشي

بازی های کشورهای اسلامی| خدابنده حریف ازبک نشد و نقره گرفت


اکرم خدابنده نماینده وزن 73+ کیلوم گرم تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان، در فینال پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال نقره دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی ترکیه در حالی به میزبانی شهر قونیه پیگیری می شود که در این دوره از مسابقات 248 تکواندوکار از 39 کشور با قضاوت 32 داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با 15 تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می رود.

اکرم خدابنده نماینده وزن 73+ کیلوم گرم تیم ملی تکواندو بانوان با شکست نا فیا نماینده تیم ملی ترکیه به فینال پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی ترکیه راه یافت.

خدا بنده طی دو رانده مبارزه بر حریف خود مسلط بود تا به عنوان سومین فینالیست امروز لقب بگیرد.

وی در فینال این مسابقات به مصاف نماینده ازبکستان رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اسیپووا ازبکستانی تمام شد و خدابنده به مدال نقره بسنده کرد.

برای تیم ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان تا این لحظه، امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی، حسین لطفی و علی احمدی 4 مدال طلا، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی، سیده نرگس میرنوراللهی و اکرم خدابنده 4 نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی زاده هم 4 مدال برنز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های کشورهای اسلامی| خدابنده حریف ازبک نشد و نقره گرفت

بازی های کشورهای اسلامی| خدابنده حریف ازبک نشد و نقره گرفت